بانک سینا

چهارشنبه،05 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      برتری بانک سینا در شاخص های بانکداری الکترونیک
      برتری بانک سینا در شاخص های بانکداری الکترونیک
      کد: 1026
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۷/۲۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1462
      عملکرد بانک سینا در شاخص های بانکداری الکترونیک طی شهریور و سه ماه منتهی به مهر 89 حاکی از فراتر بودن این شاخصها نسبت به استانداردهای کشوری بوده است...
      برتری بانک سینا در شاخص های بانکداری الکترونیک

      عملکرد بانک سینا در شاخص های بانکداری الکترونیک طی شهریور و سه ماه منتهی به مهر 89 حاکی از فراتر بودن این شاخصها نسبت به استانداردهای کشوری بوده است.

      به گزارش روابط عمومی بانک سینا' رضایتبخش بودن شاخص سطح دسترسی (SLA) سامانه های عملیاتی بانکداری جامع این بانک معادل 92/99 درصد در شهریور و 94/99 درصد در دوره سه ماهه منتهی به مهر از نکات بارز عملکرد بانک سینا در زمانهای یاد شده بوده است.

      این درحالی است که پایین بودن مقدار قطعی سوئیچ در شهریور ماه معادل 28/84 دقیقه که 28/63 دقیقه آن مربوط به روز 30 شهریور و زمان تغییر ساعت کشوری می باشد و میانگین 5/10 دقیقه در هر 98/37 روز در بخش نرم افزارهای جامع بانکداری در طول دوره سه ماهه منتهی به مهر ماه و از سویی 33/28 دقیقه در هر 98/30 روز در بخش سامانه های بانکداری مدرن همگی حاکی از فراتر بودن این شاخص ها نسبت به استانداردهای کشوری است.

      قابل ذکر است که بانک سینا در دو ماهه تیر و مرداد هم بالاترین درصد تراکنش های موفق را در نظام بانکی دارا شده است. این امر مبین پیاده سازی سیاستها و اقدامات مناسب در حوزه بانکداری الکترونیک طی چهارسال اخیر در بانک سینا و بهره برداری بهینه ازامکانات و قابلیتهای نرم افزاری و سخت افزاری این بانک بوده است.