بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      همایش سراسری معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق کشور
      همایش سراسری معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق کشور
      کد: 1050
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1239
      روز دوم همایش سراسری معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا در جزیره کیش با حضور مدیرعامل این بانک و ارائه گزارشی از عملکرد سرپرستی هرمزگان توسط خلیل الله مهرابی سرپرست منطقه آغاز شد، سپس دکتر همتی مدیرعامل بانک سینا طی سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته و سیاستهای آتی این بانک پرداخت. دکتر همتی ضمن اشاره به نزدیک بودن بانک به هدف تعیین شده رشد منابع در سال جاری، رشد بیشتر منابع را هدف این بانک درسال 1390 اعلام کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق سرپرستان مناطق در این خصوص قبل از آغاز سال جدید شد. ..

      روز دوم همایش سراسری معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا در جزیره کیش با حضور مدیرعامل این بانک و ارائه گزارشی از عملکرد سرپرستی هرمزگان توسط خلیل اله مهرابی سرپرست منطقه آغاز شد، سپس دکتر همتی مدیرعامل بانک سینا  طی سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته و سیاستهای آتی این بانک پرداخت.
      دکتر همتی ضمن اشاره به نزدیک بودن بانک به هدف تعیین شده رشد منابع  در سال جاری، رشد بیشتر منابع را هدف این بانک درسال 1390 اعلام کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق سرپرستان مناطق در این خصوص قبل از آغاز سال جدید شد.
      وی در بخش دیگری از سخنان خود وصول مطالبات بانک را حائز اهمیت دانست و توصیه کرد همکاران با تلاش مضاعف در وصول آن اقدام نمایند.
      در همین نشست گزارش کارگروههای اعتبارات و بین الملل، حقوقی و اموال تملیکی، توسعه بازار و جذب منابع، توسعه منابع انسانی و آموزش، بانکداری الکترونیک و مالی و کنترل هزینه هابه بحث عمومی گذاشته شد و هر یک از حاضران در مورد مفاد پیشنهادات مطروحه اظهار نظر کردند. نتایج بحث های این همایش به صورت تصمیم گیری ها و مصوبات در سطوح مختلف به موقع اجرا گذاشته خواهد شد.