بانک سینا

چهارشنبه،05 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">مدیرعامل بانک سینا از افزایش سهم این بانک در بازار پول کشور خبر داد</font></b>
      مدیرعامل بانک سینا از افزایش سهم این بانک در بازار پول کشور خبر داد
      کد: 1059
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2723
      مدیرعامل بانک سینا از افزایش سهم این بانک در بازار پول کشور خبر داد

      در نشستی که روز چهارشنبه 6 مهر ماه جاری با حضور معاونان، مدیران، مشاوران و سرپرستان مناطق برگزار شد، سیاست ها و برنامه های کلان و نیز راهبردهای اساسی بانک سینا در 6 ماهه دوم سال از سوی مدیرعامل این بانک تشریح شد.
      دکتر عبدالناصر همتی در این نشست با تشریح شرایط بازار پول کشور، گفت: علیرغم ورود بانک های جدید به سیستم بانکی، سهم بانک سینا از بازار پولی کشور به 1.6 درصد رسیده است که نسبت به سال گذشته رشد مناسبی را نشان می دهد و این امر نتیجه اعتماد مردم و تلاش و مشتری مداری تمامی همکاران در سطوح مختلف بانک است.
       وی همچنین از رشد 15 درصدی عملکرد بانک سینا در 6 ماهه اول امسال خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با سیاست هایی که طی سال های اخیر در بانک سینا به اجرا گذاشته شد، اکنون دیدگاه جامعه نسبت به این بانک بهبود یافته و انتظارات از آن بالا رفته است و بنابراین ضروری است این روند با پاسخگویی مناسب به انتظارات هم میهنان تداوم یابد.
      مدیرعامل بانک سینا در ادامه با تأکید بر تداوم ارتباط تنگاتنگ مدیریت و کارکنان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه، نتایج این همکاری ها در عملکرد بانک به خوبی مشهود است و با برنامه ریزی ها و سیاست هایی که در شش ماهه دوم سال به اجرا گذاشته خواهد شد، این وضعیت به ویژه در بحث افزایش فعالیت های مربوط به خدمات بانکی به جایگاه مناسبتر و مطلوبتری خواهد رسید.
      در این نشست که کارشناسان مدیریت های حقوقی، بازرسی، اعتبارات و مهندسی مناطق نیز حضور داشتند، راه های نظارت بیشتر در راستای صحت عملکرد هر حوزه به بحث گذاشته شد و معاونین و مدیران این حوزه ها نیز راهکارهای اجرایی لازم را در این خصوص به حاضرین گوشزد کردند.