بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      دکتر همتی خبر داد: دریافت مجوز بانک سینا تا دو ماه آینده
      دکتر همتی خبر داد: دریافت مجوز بانک سینا تا دو ماه آینده
      کد: 1066
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۱۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1514
      دکتر همتی خبر داد: دریافت مجوز بانک سینا تا دو ماه آینده
      خبرگزاری ها: موسسه مالی و اعتباری سینا با افزایش 33 درصدی سرمایه مجوز بانک خصوصی می‌‏گیرد.
      دکتر عبدالناصر همتی، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا با بیان این مطلب به احراز شرایط بانک مرکزی برای دریافت مجوز بانک خصوصی اشاره کرد و گفت: موسسه مالی و اعتباری سینا پس از احراز شرایط برای دریافت مجوز مالی و اعتباری سینا مقدمات تبدیل مجوز خود به بانک خصوصی را فراهم کرده است که بر اساس آن بناست سرمایه موسسه به 200 میلیارد تومان افزایش یابد تا مهم‌‏ترین شرط بانک مرکزی برای اعطای مجوز احراز شود.
      دکتر همتی تصریح کرد: ضمن توافق‌‏هایی که با بانک مرکزی داشتیم همه چیز آماده است و شرایط فرعی نیز در حال احراز است.
      مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا با بیان اینکه ظرف دو ماه آینده سرمایه موسسه مالی و اعتباری سینا به 200 میلیارد تومان بالغ می‌‏شود، افزود: ما درصدد گسترش موسسه مالی و اعتباری سینا هستیم تا با ارایه خدمات بیشتر به مردم خدمت بیشتری عرضه کنیم.
      وی با اشاره به تغییر نرخ سود سپرده‌‏های سرمایه‌‏گذاری مدت‌‏دار، گفت: سود سپرده‌‏های کوتاه مدت روزشمار 14 درصد، کوتاه مدت سه ماهه 17 درصد، کوتاه‌‏مدت شش ماهه 2/17 درصد، کوتاه‌‏مدت نه ماهه 5/17 درصداست.
      دکتر همتی در خصوص نرخ سود سپرده‌‏های بلندمدت نیز ابراز داشت: نرخ سود سپرده‌‏های سرمایه‌‏گذاری بلند مدت نیز با تغییرات محسوسی روبرو بوده است به طوری که سود سپرده‌‏ای بلندمدت یک ساله 8/17 درصد، بلند مدت دو ساله 18 درصد، بلندمدت سه ساله 2/18 درصد، بلندمدت چهارساله 3/18 درصد و بلندمدت پنج ساله 5/18 درصد تعیین شده است.
      هم اکنون با تجهیز 152 شعبه موسسه به سامانه بانکداری متمرکز، امکان صدور یک کارت بر روی تمامی حسابهای موسسه فراهم شده است. با پیوستن موسسه مالی و اعتباری سینا به ""شتاب "" تعداد دارندگان سینا کارت روز به روز در حال افزایش است. هم چنین تعداد سیناکارت‌‏های صادر شده تا پایان مهرماه جاری از مرز 160 هزار گذشته است.