بانک سینا

چهارشنبه،05 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      شعبه جدید موسسه مالی و اعتباری سینا در خیابان ابوذر تهران گشایش یافت
      شعبه جدید موسسه مالی و اعتباری سینا در خیابان ابوذر تهران گشایش یافت
      کد: 1073
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۲۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2046
      شعبه جدید موسسه مالی و اعتباری سینا باحضور مدیرعامل، جمعی از مدیران موسسه و صاحبان حرف و اهالی منطقه با برخورداری از امکانات پیشرفته بانکداری الکترونیک در خیابان ابوذر تهران گشایش یافت. مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا در مراسم گشایش این شعبه ضمن تاکید مجدد بر تامین شرط اعطای مجوز بانک سینا مبنی بر افزایش سرمایه 500 میلیارد ریالی طی دو ماه آینده، تصریح کرد: این موسسه به زودی با نام بانک سینا در شبکه بانکی کشور فعالیت خواهد کرد و به همین منظور و با هدف خدمت رسانی بیشتر ...
      شعبه جدید موسسه مالی و اعتباری سینا در خیابان ابوذر تهران گشایش یافت

           شعبه جدید موسسه مالی و اعتباری سینا باحضور مدیرعامل، جمعی از مدیران موسسه و صاحبان حرف و اهالی منطقه با برخورداری از امکانات پیشرفته بانکداری الکترونیک در خیابان ابوذر تهران گشایش یافت.

      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا در مراسم گشایش این شعبه ضمن تاکید مجدد بر تامین شرط اعطای مجوز بانک سینا مبنی بر افزایش سرمایه 500 میلیارد ریالی طی دو ماه آینده، تصریح کرد: این موسسه به زودی با نام بانک سینا در شبکه بانکی کشور فعالیت خواهد کرد و به همین منظور و با هدف خدمت رسانی بیشتر به هموطنان، زنجیره شعب خود را در تهران و مراکزی از شهرهای بزرگ که بازده اقتصادی مناسبی داشته باشند افزایش خواهد داد.

      دکتر عبدالناصر همتی از تجهیز 153 شعبه موسسه به سیستم یکپارچه بانکداری الکترونیک خبر داد و گفت: تمامی شعب موسسه تا پایان دی ماه به این سیستم مجهز می شوند ضمن آنکه تاکنون 80 درصد کار بهینه سازی شعب به پایان رسیده و به زودی تمامی شعب موسسه بهینه سازی خواهند شد که این امر بیانگر نگرش جدید موسسه در ارائه خدمات نوین بانکی به هموطنان است.
      شعبه ابوذر دویست و پنجاه و یکمین شعبه موسسه در سراسر کشور و چهل و هفتمین شعبه در دو سرپرستی تهران محسوب می شود که در 20 متری ابوذر بعد از چهارراه مقدم واقع شده است.