بانک سینا

جمعه،07 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تعداد خودپردازهای شعب به 149 دستگاه رسید
      تعداد خودپردازهای شعب به 149 دستگاه رسید
      کد: 1080
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۰۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1389
      با هدف توسعه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب تر موسسه مالی و اعتباری سینا به دارندگان سیناکارت و نیز دارندگان سایر کارت بانکهای عضو شبکه شتاب تاکنون 149 شعبه موسسه در سراسر کشور به دستگاه خودپرداز مجهز شده اند که این تعداد به سرعت در حال افزایش است. بر اساس اعلام معاونت فناوری اطلاعات و شبکه تاکنون 149 شعبه موسسه ...
      تعداد خودپردازهای شعب به 149 دستگاه رسید

      با هدف توسعه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب تر موسسه مالی و اعتباری سینا به دارندگان سیناکارت و نیز دارندگان سایر کارت بانکهای عضو شبکه شتاب تاکنون 149 شعبه موسسه در سراسر کشور به دستگاه خودپرداز مجهز شده اند که این تعداد به سرعت در حال افزایش است.
      بر اساس اعلام معاونت فناوری اطلاعات و شبکه تاکنون 149 شعبه موسسه به دستگاه خودپرداز مجهز شده اند و 27 دستگاه نیز در مرحله نصب قرار دارند این در حالی است که قرارداد خرید 50 دستگاه دیگر نیز منعقد و بخش اعظم آن خریداری شده که به زودی در شعب موسسه نصب خواهند شد ضمن آنکه هیئت مدیره با خرید 54 دستگاه خودپرداز دیگر برای نصب درشعب موافقت کرده است که به زودی مراحل انعقاد قرارداد و خرید آن آغاز خواهد شد.

      همچنین تمامی شعب موسسه مجهز به دستگاه پایانه فروش شده اند و برنامه هایی برای نصب این دستگاهها در مراکز تجاری و توریستی تدارک دیده شده است.