بانک سینا

چهارشنبه،19 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      پایان بهینه سازی شعبه مرکزی
      پایان بهینه سازی شعبه مرکزی
      کد: 1112
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۱/۲۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1093
      بهینه سازی شعبه مرکزی موسسه مالی و اعتباری سینا همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی به پایان رسید و این شعبه به طور رسمی و با چهره جدید از روز شنبه 19 بهمن ماه جاری، خدمت رسانی به هموطنان را آغاز کرد. بهینه سازی شعب موسسه مالی و اعتباری سینا جزو سیاستهای اصلی این موسسه در یکی دوسال اخیر بوده که با جدیت پیگیری و اجرا شده است. ...
      پایان بهینه سازی شعبه مرکزی

      بهینه سازی شعبه مرکزی موسسه مالی و اعتباری سینا همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی به پایان رسید و این شعبه به طور رسمی و با چهره جدید از روز شنبه 19 بهمن ماه جاری، خدمت رسانی به هموطنان را آغاز کرد.

      بهینه سازی شعب موسسه مالی و اعتباری سینا جزو سیاستهای اصلی این موسسه در یکی دوسال اخیر بوده که با جدیت پیگیری و اجرا شده است.

      تاکنون بیش از 180 شعبه موسسه در سرپرستی های مختلف بهینه سازی و یکسان سازی شده اند و با روند فعلی پیش بینی می شود کار بهینه سازی تمامی شعب در سرپرستی های مختلف تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

      شعب بهینه سازی شده همگی مجهز به امکانات پیشرفته بانکداری الکترونیک بوده و با برخورداری از فضایی مناسب و باجه های رو در رو جهت تکریم هموطنان آماده ارائه خدمات هستند.