بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      خدمات نوروزی موسسه مالی و اعتباری سینا
      خدمات نوروزی موسسه مالی و اعتباری سینا
      کد: 1124
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۲/۱۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1161
      با نزدیک شدن به سال جدید و تعطیلات نوروزی، موسسه مالی و اعتباری سینا برای ارائه خدمات به هموطنان در این ایام تدابیر ویژه ای اندیشیده است. در همین راستا 116 شعبه این موسسه در ایام تعطیل نوروز، آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند. شعب منتخب از ساعت 30/8 تا 12 روز پنج شنبه 29 اسفند 87 و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه دوم تا چهارم فروردین سال 88 مفتوح بوده و عملیات دریافت و پرداخت در این شعب صورت خواهد گرفت....
      خدمات نوروزی موسسه مالی و اعتباری سینا
       
       
       

      با نزدیک شدن به سال جدید و تعطیلات نوروزی، موسسه مالی و اعتباری سینا برای ارائه خدمات به هموطنان در این ایام تدابیر ویژه ای اندیشیده است.
      در همین راستا 116 شعبه این موسسه در ایام تعطیل نوروز، آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.
      شعب منتخب از ساعت 30/8 تا 12 روز پنج شنبه 29 اسفند 87 و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه دوم تا چهارم فروردین سال 88 مفتوح بوده و عملیات دریافت و پرداخت در این شعب صورت خواهد گرفت.
      کارکنان شاغل در شعب دارای دستگاه خود پرداز نیز موظف شده اند علاوه بر ایام مذکور در روزهای 30 اسفند 87 و 12 فروردین 88 هم نسبت به پول گذاری در این دستگاهها اقدام نمایند.
      همچنین، با توجه به افزایش حجم کار در پایان سال و افزایش مراجعین، ساعت کار شعب زیر مجموعه دو سرپرستی تهران از  17 اسفند ماه تا پایان سال جاری با 2 ساعت افزایش به ساعت 18 تغییر یافته است.