بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا در نشست با خبرنگاران تشریح کرد: مراحل اخذ مجوز بانک سینا
      مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا در نشست با خبرنگاران تشریح کرد: مراحل اخذ مجوز بانک سینا
      کد: 1127
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۲/۲۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1071
      مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا در نشست با خبرنگاران که روز شنبه 24 اسفند ماه جاری برگزار شد مراحل مختلف اخذ مجوز بانک سینا از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد. دکتر عبدالناصر همتی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام(ص)، اخذ مجوز بانک سینا را نتیجه تلاش همه همکاران این بانک، پشتیبانی ها و حمایت های شخص مهندس فروزنده ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و حمایت ...
      مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا در نشست با خبرنگاران تشریح کرد:  مراحل اخذ مجوز بانک سینا

      مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا در نشست با خبرنگاران که روز شنبه 24 اسفند ماه جاری برگزار شد مراحل مختلف اخذ مجوز بانک سینا از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

       

      دکتر عبدالناصر همتی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام(ص)، اخذ مجوز بانک سینا را نتیجه تلاش همه همکاران این بانک، پشتیبانی ها و حمایت های شخص مهندس فروزنده ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و حمایت مسئولان قبلی و فعلی بانک مرکزی جمهوری اسلامی دانست.

       

      وی تصریح کرد: مؤسسه مالی و اعتباری سینا برای تبدیل شدن به بانک، راه طولانی را پیمود و چند اقدام اساسی را به عنوان مقدمات این راه به نتیجه رساند و همانگونه که از پیش تعهد شده بود در موعد مقرر مجوز لازم را دریافت کرد.

       

      دکتر همتی گفت: در اولین گام، این موسسه یکی از مهمترین و اساسی ترین تعهدات خود به بانک مرکزی جمهوری اسلامی یعنی تودیع سپرده قانونی را در موعد مقرر به انجام رساند. این مهم در حالی صورت گرفت که شرایط بازدهی سیستم بانکی و اقتصاد کشور در وضعیت چندان مطلوبی نبود.

       

      مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا دومین اقدام این موسسه را افزایش سرمایه عنوان کرد که با این افزایش، سرمایه موسسه به دو هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

       

      وی از پیاده سازی سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک و پیوستن به شبکه شتاب به عنوان سومین اقدام یاد و در این باره                 خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن این سامانه، مشتری مداری جایگزین شعبه مداری شده و در حال حاضر تمامی شعب به صورت یکپارچه در ارتباط با یکدیگر هستند. این در حالی است که موسسه سینا عملکرد مناسبی در شبکه شتاب داشته است.

       

      دکتر همتی بهینه سازی شعب را هم جزو اقدامات اساسی این بانک در دو سال اخیر دانست و گفت: تا کنون 200 شعبه بانک بهینه سازی شده اند و برای سایر شعب نیز به سرعت اقدام خواهد شد.

       

      وی ادامه داد: منابع فعلی این بانک 25 هزار میلیارد ریال است که نزدیک 5/1 درصد سهم بازار پول را شامل می شود و امید می رود در کسوت بانک سینا این سهم رو به بهبود برود.

      مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا در پایان گفت: این بانک در سال آینده با نگرش جدید و روحیه مضاعف همکاران خود آمادگی خدمات رسانی بهینه به هموطنان را خواهد داشت.