بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      افتتاح شعب جدید بانک سینا در تهران
      افتتاح شعب جدید بانک سینا در تهران
      کد: 1128
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۲/۲۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1463
      دو شعبه جدید بانک سینا با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک روز دوشنبه 26 اسفندماه جاری در مناطق تهرانپارس و رودکی تهران افتتاح شد. مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعب جدید با اشاره به اخذ مجوز این بانک از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش بانک سینا در سال آینده، ارائه خدمات پیشرفته و نوین بانکی به هموطنان با اتکا به 260 شعبه خود در سراسر کشور است. ...
      افتتاح شعب جدید بانک سینا در تهران

      دو شعبه جدید بانک سینا با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک روز دوشنبه 26 اسفندماه جاری در مناطق تهرانپارس و رودکی تهران افتتاح شد.

      مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعب جدید با اشاره به اخذ مجوز این بانک از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش بانک سینا در سال آینده، ارائه خدمات پیشرفته و نوین بانکی به هموطنان با اتکا به 260 شعبه خود در سراسر کشور است.

      دکتر عبدالناصر همتی تصریح کرد: قطعا با اخذ مجوز بانک سینا که پس از مدتها به وقوع پیوست، بسیاری از محدودیتهای   خدمت رسانی به مشتریان مرتفع شده و کارکنان این بانک در سال جدید با روحیه مضاعف خدمات نوین و پیشرفته بانکی را به مراجعین ارائه خواهند کرد.

      شعبه تهرانپارس در خیابان حجر بن عدی نرسیده به چهارراه تیرانداز و شعبه رودکی در خیابان رودکی نبش خیابان بوستان سعدی واقع است.
      قابل ذکر است موسسه مالی و اعتباری سینا روز چهارشنبه 21 اسفندماه جاری رسما مجوز بانک سینا را از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.