بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      بهره برداری از دو شعبه جدید بانک سینا در تهران
      بهره برداری از دو شعبه جدید بانک سینا در تهران
      کد: 1132
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۱/۰۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1630
      با بهره برداری از دو شعبه جدید بانک سینا در تهران، تعداد شعب این بانک در دو سرپرستی -جنوب و شرق- و -شمال و غرب- تهران به 48 شعبه رسید. دو شعبه جدید بانک سینا در روزهای پایانی سال گذشته با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک در مناطق تهرانپارس و رودکی تهران افتتاح شد. مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعب جدید با اشاره به ...
      بهره برداری از دو شعبه جدید بانک سینا در تهران

      با بهره برداری از دو شعبه جدید بانک سینا در تهران، تعداد شعب این بانک در دو سرپرستی -جنوب و شرق- و -شمال و غرب- تهران به 48 شعبه رسید.

      دو شعبه جدید بانک سینا در روزهای پایانی سال گذشته با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک در مناطق تهرانپارس و رودکی تهران افتتاح شد.

      مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعب جدید با اشاره به اخذ مجوز این بانک از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش بانک سینا در سال جدید، ارائه خدمات پیشرفته و نوین بانکی به هموطنان با اتکا به 260 شعبه خود در سراسر کشور است.

      دکتر عبدالناصر همتی تصریح کرد: قطعا با اخذ مجوز بانک سینا که پس از مدتها به وقوع پیوست، بسیاری از محدودیتهای خدمت رسانی به مشتریان مرتفع شده و کارکنان این بانک امسال با روحیه مضاعف خدمات نوین و پیشرفته بانکی را به مراجعین ارائه خواهند کرد.

      شعبه تهرانپارس در خیابان حجر بن عدی نرسیده به چهارراه تیرانداز و شعبه رودکی در خیابان رودکی نبش خیابان بوستان سعدی واقع است.
      قابل ذکر است مجوز رسمی فعالیت بانک سینا روز چهارشنبه 28 اسفند سال گذشته به امضای دکتر بهمنی رئیس کل بانک مرکزی رسید.