بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مراسم جشن آغاز به کار رسمی بانک سینا برگزار شد
      مراسم جشن آغاز به کار رسمی بانک سینا برگزار شد
      کد: 1147
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1162
      مراسم جشن آغاز به کار رسمی بانک سینا روز شنبه 29 فروردین ماه جاری با حضور رئیس و معاونین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل بانکها و بیمه های کشور، مسئولین نظام بانکی، مسئولین و سرپرستان مناطق بانک سینا برگزار شد. رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به مسیر طولانی که بانک سینا برای رسیدن به مقطع فعلی طی کرد، حضور آن را در نظام بانکی کشور یک موفقیت بزرگ برشمرد و از زحمات مسئولین و گروههایی که در 24 سال گذشته تلاش کردند، به ویژه دکتر همتی که با اقدامات خود، و همچنین مشتریان که با اعتماد خود باعث شدند تا این مجموعه به نقطه فعلی برسد قدردانی کرد. ...
      مراسم جشن آغاز به کار رسمی بانک سینا  برگزار شد

      مراسم جشن آغاز به کار رسمی بانک سینا روز شنبه 29 فروردین ماه جاری با حضور رئیس و معاونین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل بانکها و بیمه های کشور، مسئولین نظام بانکی، مسئولین و سرپرستان مناطق بانک سینا برگزار شد.

       

      رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به مسیر طولانی که بانک سینا برای رسیدن به مقطع فعلی طی کرد، حضور آن را در نظام بانکی کشور یک موفقیت بزرگ برشمرد و از زحمات مسئولین و گروههایی که در 24 سال گذشته تلاش کردند، به ویژه دکتر همتی که با اقدامات خود، و همچنین مشتریان که با اعتماد خود باعث شدند تا این مجموعه به نقطه فعلی برسد قدردانی کرد.

       

      مهندس فروزنده ضمن تشریح فرایند تبدیل شدن موسسه به بانک سینا، آن را یک موفقیت بزرگ خواند و تصریح کرد: اگر بخواهیم از یک بانک خوب برخوردار شویم بایستی با تجهیز به دانش فنی و سخت افزاری روز بانکداری جهان، زمینه تکامل بانک و حرکت به سوی کمال در بانکداری کشور را فراهم آوریم و در استفاده از این دانش شجاعت به خرج دهیم.

       

      وی همچنین با اشاره به اینکه شکل فعلی بازار بانکداری کشور، وضعیت نشسته و انتظار است تا به آنها مراجعه شود گفت: بانکهایی در موقعیت فعلی موفق هستند و پیشرفت می کنند که با روحیه سرمایه گذاری در بازارهای هدف، نسبت به توسعه آن اقدام کنند.

       

       پیش از سخنان رئیس بنیاد مستضعفان، مدیرعامل بانک سینا گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

       

      دکتر عبدالناصر همتی با اشاره به افزایش 30 برابری سرمایه از 70 میلیارد ریال به 2000 میلیارد ریال طی دو سال گفت: همزمان با این امر، کار تودیع تتمه سپرده قانونی به میزان 2400 میلیارد ریال انجام و سود پیش بینی شده هر سهم هم محقق شد که در یک مدت کوتاه کاری سخت برای بانک بود.وی همچنین گفت: بانک سینا همزمان با این اقدام، بهینه سازی شعب را در حالی که همکاران مشغول انجام کار روزانه بودند به انجام رساند که اکنون بیش از 80 درصد کار نهایی شده است.

       

      مدیرعامل بانک سینا از پیاده سازی و اجرای سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک با کمترین میزان خطا به عنوان اقدام دیگر یاد و تصریح کرد: برای پیاده سازی این سامانه و تبدیل اطلاعات 20 ساله شعب 5/1 سال زمان صرف شد و اکنون این بانک بیشترین شعب مجهز به خدمات الکترونیک را در نظام بانکداری خصوصی کشور داراست.

       

      وی همچنین از رعایت بخشنامه ها و ضوابط بانک مرکزی برای تامین نظر این بانک، تعدیل و ترمیم نیروی انسانی شعب و کاهش معوقات به عنوان دیگر اقدامات انجام شده در دو سال گذشته یاد کرد.وی در پایان از حمایتهای ریاست بنیاد مستضعفان، مسئولین و دست اندرکاران بانک مرکزی و مدیران و مسئولان قبلی بانک سینا که در به ثمر نشستن این موفقیت نقش داشتند قدردانی کرد.