بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      نگاه بانک سینا موفقیت در خاورمیانه است
      نگاه بانک سینا موفقیت در خاورمیانه است
      کد: 1149
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1075
      مدیرعامل بانک سینا گفت: همه اقداماتی که سال گذشته در زمینه پیاده سازی سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک، بهینه سازی شعب و آموزش نیروی انسانی صورت گرفت و بخش های مختلف بانک را به خود مشغول داشت، پایان یافته و همه چیز برای یک جهش اساسی در عملکردها و خدمات دهی به مشتریان آماده است. ...
      نگاه بانک سینا موفقیت در خاورمیانه است

      مدیرعامل بانک سینا گفت: همه اقداماتی که سال گذشته در زمینه پیاده سازی سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک، بهینه سازی شعب و آموزش نیروی انسانی صورت گرفت و بخش های مختلف بانک را به خود مشغول داشت، پایان یافته و همه چیز برای یک جهش اساسی در عملکردها و خدمات دهی به مشتریان آماده است.
      دکتر عبدالناصر همتی ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران در راستای به ثمر نشستن فعالیتها و کسب مجوز بانک سینا گفت: این امر، نتیجه یک کار جمعی بود که یکایک همکاران چه در گذشته و چه اکنون در محقق شدن آن نقش مهمی داشتند و حالا آماده ایم تا با تلاش و برنامه ریزی به جبران عقب ماندگیهایی بپردازیم که در دو سال گذشته به دلیل انجام اقدامات اصلاحی در این بانک به وجود آمد.
      وی خط مشی بانک سینا را قرار گرفتن در بین بانکهای قابل قبول خاورمیانه دانست و خواستار سوق دادن برنامه ها و سیاست ها برای رسیدن به این هدف شد.