بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      در مرحله اول 15 شعبه تهران فعالیت ارزی را به صورت آزمایشی انجام می دهند
      در مرحله اول 15 شعبه تهران فعالیت ارزی را به صورت آزمایشی انجام می دهند
      کد: 1151
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1039
      معاون اعتبارات و سرمایه گذاری ها با اعلام موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با انجام فعالیت ارزی توسط بانک سینا گفت: دستورالعمل های لازم در این زمینه تهیه شده و بخشنامه مربوطه بزودی به شعبی که در این زمینه باید فعالیت کنند اعلام خواهد شد. حسین فرزان افزود: در مرحله اول 15 شعبه در تهران کار ارزی را به صورت آزمایشی انجام می دهند و به مرور و با رفع نواقص برای شعب مرکزی استانها هم اقدام خواهد شد. ...
      در مرحله اول  15 شعبه تهران فعالیت ارزی را به صورت آزمایشی انجام می دهند

      معاون اعتبارات و سرمایه گذاری ها با اعلام موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با انجام فعالیت ارزی توسط بانک سینا گفت: دستورالعمل های لازم در این زمینه تهیه شده و بخشنامه مربوطه بزودی به شعبی که در این زمینه باید فعالیت کنند اعلام خواهد شد.

      حسین فرزان افزود: در مرحله اول 15 شعبه در تهران کار ارزی را به صورت آزمایشی انجام می دهند و به مرور و با رفع نواقص برای شعب مرکزی استانها هم اقدام خواهد شد.

      وی همچنین از برگزاری کلاسهای آموزشی مربوط در این خصوص خبر داد و گفت: بزودی نسبت به نصب سخت افزارها و نرم افزارهای لازم هم اقدام می شود.

      وی ابراز امیدواری کرد با طی موفقیت آمیز مرحله اول فعالیت ارزی که مجوز آن از سوی بانک مرکزی صادر شده نسبت به دریافت مجوز مرحله دوم هم که شامل فعالیت در زمینه گشایش اعتبارات اسنادی، بروات اسنادی، صدور ضمانتنامه های ارزی و انعقاد قراردادهای  ریفینانس است، گام برداریم.