بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      شعبه جدید بانک سینا در تهران به بهره برداری رسید
      شعبه جدید بانک سینا در تهران به بهره برداری رسید
      کد: 1152
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1220
      شعبه جدید بانک سینا در تهران با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونین مدیرعامل، مدیران این بانک و روسای شعب بانکها و اهالی منطقه افتتاح شد. مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه افریقا گفت: در حال حاضر بانک سینا با 260 شعبه، بزرگترین زنجیره شعب را نسبت به بانکهای خصوصی کشور داراست و هدف ما این است که خدمات بانکی مناسب و نوینی را به هموطنان ارائه کنیم. ...
      شعبه جدید بانک سینا در تهران به بهره برداری رسید

      شعبه جدید بانک سینا در تهران با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونین مدیرعامل، مدیران این بانک و روسای شعب بانکها و اهالی منطقه افتتاح شد.

      مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه افریقا گفت: در حال حاضر بانک سینا با 260 شعبه، بزرگترین زنجیره شعب را نسبت به بانکهای خصوصی کشور داراست و هدف ما این است که خدمات بانکی مناسب و نوینی را به هموطنان ارائه کنیم.

      دکتر عبدالناصر همتی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، شعب این بانک در تهران تا پایان سال به 60 شعبه خواهد رسید.

      وی همچنین از بهینه سازی 80 درصد شعب بانک سینا خبر داد و بر تسریع در بهینه سازی سایر شعب هم تاکید کرد.

      شعبه افریقا در خیابان افریقای تهران، رو به روی بلوار گلشهر آماده ارائه خدمات نوین بانکی به هموطنان است.

       شعب بانک سینا در دو سرپرستی شعب ""جنوب و شرق تهران و قم"" و ""شمال و غرب تهران"" در حال حاضر 48 شعبه است که تا پایان سال افزایش خواهد یافت.  شماره تلفنهای این شعبه عبارتند از: 22034226-22034221-22034245