بانک سینا

جمعه،14 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      رونمایی نسخه جدید اینترنت بانک سینا
      رونمایی نسخه جدید اینترنت بانک سینا
      کد: 1227
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1132
      نسخه جدید سامانه اینترنت بانک سینا برای استفاده مشتریان و همکاران به بهره برداری رسید. در این نسخه تغییرات عمده ای ایجاد و امکانات جدیدی به آن افزوده شده است. در نسخه جدید، امکان ایجاد شناسه کاربری و رمز برای افراد ایجاد شده و ورود رمز در کلیه قسمتها با استفاده از صفحه کیبورد گرافیکی خواهد بود که این امر افزایش ضریب امنیتی سامانه را به همراه دارد. امکان انجام عملیات انتقال وجه با سامانه ساتنا ، انتقال وجه دسته ای ، انتقال وجه مستمر با زمانبندی های تعیین شده توسط مشتری، امکان پرداخت قبوض و انتقال وجه شتابی و امکان فیلتر نمایش سپرده های حقیقی و حقوقی برای مشتریان را میتوان از دیگر مزایای نسخه جدید اینترنت بانک اعلام کرد. ...
      رونمایی نسخه جدید اینترنت بانک سینا

      نسخه جدید سامانه اینترنت بانک سینا برای استفاده مشتریان و همکاران به بهره برداری رسید. در این نسخه تغییرات عمده ای ایجاد و امکانات جدیدی به آن افزوده شده است.

         در نسخه جدید، امکان ایجاد شناسه کاربری و رمز برای افراد ایجاد شده و ورود رمز در کلیه قسمتها با استفاده از صفحه کیبورد گرافیکی خواهد بود که این امر افزایش ضریب امنیتی سامانه را به همراه دارد.

         امکان انجام عملیات انتقال وجه با سامانه ساتنا، انتقال وجه دسته ای، انتقال وجه مستمر با زمانبندی های تعیین شده توسط مشتری، امکان پرداخت قبوض و انتقال وجه شتابی و امکان فیلتر نمایش سپرده های حقیقی و حقوقی برای مشتریان را میتوان از دیگر مزایای نسخه جدید اینترنت بانک اعلام کرد.

         امکان جستجوی سند خاص درصورتحساب، پیگیری وضعیت چکهای حساب جاری مشتری، درخواست دسته چک جدید، مشاهده تسهیلات دریافتی، اقساط پرداخت شده، مانده تسهیلات و نمایش مبلغ تسویه از دیگر امتیازات این نسخه به شمار می رود.