بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      برگزاری دوره آموزش ارزی برای سرپرستان مناطق
      برگزاری دوره آموزش ارزی برای سرپرستان مناطق
      کد: 1228
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1122
      دوره آموزش ارزی ویژه سرپرستان مناطق برگزار شد. در این دوره که با همکاری مدیریتهای آموزش و پژوهش و امور بین الملل برگزار شد و تمامی سرپرستان 15 گانه بانک سینا حضور داشتند، مفاهیم کلی و سرفصلهای عمده فعالیتهای ارزی و بین المللی بانکی برای حاضران تشریح شد. از جمله این سرفصلها می توان به انواع روشهای پرداخت در مبادلات تجاری، مراحل واردات کالا، گشایش اعتبار اسنادی و استفاده از آن توسط ذینفع و پذیرش اسناد ارائه شده مطابق با شرایط اعتبار و قطعیت پرداخت یا تعهد پرداخت بانک در سررسید مقرر اشاره کرد. ...
      برگزاری دوره آموزش ارزی برای سرپرستان مناطق

       دوره آموزش ارزی ویژه سرپرستان مناطق برگزار شد.

         در این دوره که با همکاری مدیریتهای آموزش و پژوهش و امور بین الملل برگزار شد و تمامی سرپرستان 15 گانه بانک سینا حضور داشتند، مفاهیم کلی و سرفصلهای عمده فعالیتهای ارزی و بین المللی بانکی برای حاضران تشریح شد.

      از جمله این سرفصلها می توان به انواع روشهای پرداخت در مبادلات تجاری، مراحل واردات کالا، گشایش اعتبار اسنادی و استفاده از آن توسط ذینفع و پذیرش اسناد ارائه شده مطابق با شرایط اعتبار و قطعیت پرداخت یا تعهد پرداخت بانک در سررسید مقرر اشاره کرد.

        همچنین دوره توجیهی ارزی ویژه سرپرستیهای مناطق""شمال و غرب تهران"" و""جنوب و شرق تهران و قم"" در سالن کنفرانس ساختمان شماره دو بانک برگزار شد. در این سمینار چهار ساعته توضیحاتی در مورد مراحل واردات کالا و خدمات، روشهای پرداخت مورد استفاده در معاملات بین المللی، چگونگی تامین مالی اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه ارزی از سوی احمد مهرانوری مدیر امور بین الملل بانک ارائه شد.