بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      افزایش دستگاههای خودپرداز خارج از شعب
      افزایش دستگاههای خودپرداز خارج از شعب
      کد: 1231
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۴/۱۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1057
      دستگاههای خودپرداز خارج از شعب بانک سینا با هدف توسعه خدمات الکترونیک و دسترسی سریع و آسان هموطنان به خدمات نوین بانکی تاکنون به 28 دستگاه رسیده است. این دستگاهها در مراکز پررفت و آمد هموطنان و فعلا در شهرهای تهران، شیراز، یزد، کرج، کرمانشاه، ارومیه و زنجان به بهره برداری رسیده که درخدمت رسانی به هموطنان مفید واقع شده است. از آن جمله می توان به دستگاههای خودپرداز نصب شده در ایستگاههای مترو شهید بهشتی، امام خمینی (ره)، دروازه دولت، خیام، آزادی، شهرری، مولوی، سرسبز، علی آباد، فدک، میرداماد، گلبرگ، تهرانپارس، امام علی (ع)، شهدا، مصلی و سعدی تهران، متروکرج، شرکت نفت بهران و متسا، بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) تهران، مرکز خیریه قلب حضرت فاطمه (س) شیراز، مجتمع تجاری شقایق یزد، دانشگاه آزاد زنجان، مجتمع صدر ارومیه، فرودگاه کرمانشاه و لشکر 30 گرگان اشاره کرد.
      افزایش دستگاههای خودپرداز خارج از شعب

      دستگاههای خودپرداز خارج از شعب بانک سینا با هدف توسعه خدمات الکترونیک و دسترسی سریع و آسان هموطنان به خدمات نوین بانکی تاکنون به 28 دستگاه رسیده است.
      این دستگاهها در مراکز پررفت و آمد هموطنان و فعلا در شهرهای تهران، شیراز، یزد، کرج، کرمانشاه، ارومیه و زنجان به بهره برداری رسیده که درخدمت رسانی به هموطنان مفید واقع شده است.
      از آن جمله می توان به دستگاههای خودپرداز نصب شده در ایستگاههای مترو شهید بهشتی، امام خمینی (ره)، دروازه دولت، خیام، آزادی، شهرری، مولوی، سرسبز، علی آباد، فدک، میرداماد، گلبرگ، تهرانپارس، امام علی (ع)، شهدا، مصلی و سعدی تهران، متروکرج، شرکت نفت بهران و متسا، بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) تهران، مرکز خیریه قلب حضرت فاطمه (س) شیراز، مجتمع تجاری شقایق یزد، دانشگاه آزاد زنجان، مجتمع صدر ارومیه، فرودگاه کرمانشاه و لشکر 30 گرگان اشاره کرد.