بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مجمع عمومی و فوق العاده بانک سینا روز دوشنبه 28 تیر ماه برگزار می شود
      مجمع عمومی و فوق العاده بانک سینا روز دوشنبه 28 تیر ماه برگزار می شود
      کد: 1233
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1016
      مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک سینا راس ساعت 15 روز دوشنبه 28 تیر ماه جاری برگزار می شود. استماع گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 88، استماع گزارش حسابرسان و بازرس قانونی در خصوص صورتهای مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 88، بررسی و تصویب صورتهای مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/88 و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک برای عملکرد سال مالی 29/12/89 و تعیین حق الزحمه آنان از جمله مواردی است که در دستور جلسه مجمع مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ...
      مجمع عمومی و فوق العاده بانک سینا روز دوشنبه 28 تیر ماه برگزار می شود

      مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک سینا راس ساعت 15 روز دوشنبه 28 تیر ماه جاری برگزار می شود.

         استماع گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به
      29/12/88، استماع گزارش حسابرسان و بازرس قانونی در خصوص صورتهای مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/88، بررسی و تصویب صورتهای مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/88 و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک برای عملکرد سال مالی 29/12/89 و تعیین حق الزحمه آنان از جمله مواردی است که در دستور جلسه مجمع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

         انتخاب اعضای هیئت مدیره، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بانک، تعیین پاداش هیئت مدیره و تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره نیز از جمله مواردی است که در جلسه مجمع عادی بانک به بحث گذاشته خواهد شد.

         در دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده نیز که راس ساعت 17 همین روز برگزار می شود، استماع گزارش هیئت مدیره و گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه، بررسی و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیئت مدیره و بررسی و تصویب اصلاح مفاد اساسنامه بانک قرار دارد.
         بانک سینا از کلیه سهامداران دعوت کرده است تا به منظور اخذ برگ ورود به جلسه مجمع از روز شنبه 26 تیر لغایت یکشنبه 27 تیرماه و در ساعات اداری با در دست داشتن مدارک مالکیت سهام و ارائه کارت شناسایی معتبر به اداره سهام این بانک واقع در تهران، خیابان مطهری، بعد از میرعماد، شماره 187، طبقه اول مراجعه نمایند.