بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تأکید مدیرعامل بانک سینا بر افزایش اختیارات رؤسای شعب
      تأکید مدیرعامل بانک سینا بر افزایش اختیارات رؤسای شعب
      کد: 1246
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۲۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 970
      نشست رؤسای شعب دو سرپرستی تهران روز دوشنبه 25 مرداد ماه جاری با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونت ها و مدیریتهای بانک سینا در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. مدیرعامل بانک سینا در این نشست با اشاره به امکانات بالقوه و ظرفیت بالای بانک سینا گفت: در سه سال گذشته اقدامات گسترده ای در بخشهای زیربنایی و ساختاری بانک به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک، بهینه سازی شعب و بهینه سازی ترکیب نیروی انسانی صورت گرفته و زمینه جهش اساسی در عملکردهای بانک مشهود است و در راستای استفاده بهینه از این ظرفیت ها، اختیارات رؤسای شعب به عنوان ارکان اصلی صف، باز هم افزایش می یابد. ...
      تأکید مدیرعامل بانک سینا بر افزایش اختیارات رؤسای شعب

      نشست رؤسای شعب دو سرپرستی تهران روز دوشنبه 25 مرداد ماه جاری با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونت ها و مدیریتهای بانک سینا در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

      مدیرعامل بانک سینا در این نشست با اشاره به امکانات بالقوه و ظرفیت بالای بانک سینا گفت: در سه سال گذشته اقدامات گسترده ای در بخشهای زیربنایی و ساختاری بانک به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک، بهینه سازی شعب و بهینه سازی ترکیب نیروی انسانی صورت گرفته و زمینه جهش اساسی در عملکردهای بانک مشهود است و در راستای استفاده بهینه از این ظرفیت ها، اختیارات رؤسای شعب به عنوان ارکان اصلی صف، باز هم افزایش می یابد.

      دکتر عبدالناصر همتی با ابراز رضایت از عملکرد کلی بانک سینا، تصریح کرد: سال گذشته علیرغم آنکه فعالیتهای مربوط به انتقال به وضعیت بانک اجرایی شد، رشد کلی بانک رضایت بخش بود اما امسال امیدواریم با اتکا به توان بالقوه و بالای بانک و طرحهایی که به اجرا می رسد شاهد رشد اساسی تر فعالیتها باشیم.

      وی برنامه ریزی رؤسای شعب برای افزایش درآمدهای غیرمشاع، کارمزدهای بانکی و حساب جاری را از جمله نقاط اتکای هر بانک دانست و توجه به این مسائل را یک ضرورت خواند.
      در ادامه این نشست رؤسای شعب به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در زمینه توسعه فعالیتهای شعب پرداختند.