بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      بانک سینا مستعد جهش در فعالیتهاست
      بانک سینا مستعد جهش در فعالیتهاست
      کد: 1247
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 944
      مدیرعامل بانک سینا با اشاره به امکانات بالقوه و ظرفیت بالای این بانک گفت: در سه سال گذشته اقدامات گسترده ای در بخشهای زیربنایی و ساختاری بانک به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک، بهینه سازی شعب و بهینه سازی ترکیب نیروی انسانی صورت گرفته و زمینه جهش اساسی در عملکردهای بانک مشهود است. دکتر عبدالناصر همتی با اشاره به عملکرد مناسب بانک سینا، تصریح کرد: سال گذشته علیرغم آنکه فعالیتهای مربوط به انتقال به وضعیت بانک اجرایی شد، رشد کلی بانک رضایت بخش بود اما امسال امیدواریم با اتکا به توان بالقوه و بالای بانک و طرحهایی که به اجرا می رسد شاهد رشد اساسی تر فعالیتها باشیم...
      بانک سینا مستعد جهش در فعالیتهاست
      مدیرعامل بانک سینا با اشاره به امکانات بالقوه و ظرفیت بالای این بانک گفت: در سه سال گذشته اقدامات گسترده ای در بخشهای زیربنایی و ساختاری بانک به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک، بهینه سازی شعب و بهینه سازی ترکیب نیروی انسانی صورت گرفته و زمینه جهش اساسی در عملکردهای بانک مشهود است.
      دکتر عبدالناصر همتی با اشاره به عملکرد مناسب بانک سینا، تصریح کرد: سال گذشته علیرغم آنکه فعالیتهای مربوط به انتقال به وضعیت بانک اجرایی شد، رشد کلی بانک رضایت بخش بود اما امسال امیدواریم با اتکا به توان بالقوه و بالای بانک و طرحهایی که به اجرا می رسد شاهد رشد اساسی تر فعالیتها باشیم.