بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تشریح سیاستهای آتی بانک سینا از سوی مدیرعامل
      تشریح سیاستهای آتی بانک سینا از سوی مدیرعامل
      کد: 1248
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 992
      در نشستی که همزمان با میلاد خجسته امام حسن مجتبی(ع) و با حضور کلیه معاونان، مدیران و روسای ادارات و کارکنان ستادی و شعب سرپرستی های تهران صورت بگیرد....
      تشریح سیاستهای آتی بانک سینا از سوی مدیرعامل

      در نشستی که همزمان با میلاد خجسته امام حسن مجتبی(ع) و با حضور کلیه معاونان، مدیران و روسای ادارات و کارکنان ستادی و شعب سرپرستی های تهران در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، مدیر عامل بانک سینا به تشریح سیاستهای آتی این بانک پرداخت.


      دکتر عبدالناصر همتی در این نشست با اشاره به تدوین استراتژی های ششگانه بانک سینا در قالب برنامه میان مدت سه ساله گفت: در این برنامه خط مشی ها و چشم انداز بانک سینا در بازار پول و ارتقاء جایگاه آن در این بازار ترسیم شده و بنابراین برای رسیدن به این جایگاه، ضروری است که تحولی جدی در فعالیتها صورت بگیرد.
      وی یکی از مهمترین استراتژی های بانک را تنوع محصولات و افزایش سهم بازار دانست و گفت: با توجه به افزایش رقبا و شرایط سخت رقابت در بازار فعلی پول، بایستی راهکارهای مناسبی جهت برون رفت و فائق آمدن بر آن اتخاذ شود.
      مدیر عامل بانک سینا از " توسعه منابع انسانی" به عنوان یکی دیگر از استراتژی های این بانک یاد کرد و گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته پیشرفتهای خوبی در این زمینه صورت گرفته به طوری که نسبت کارکنان دیپلم به لیسانس و بالاتر در این بانک از 70 درصد به 50 درصد کاهش یافته و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و تلاش همکاران این رقم تا پایان برنامه به 30 درصد خواهد رسید.

      دکتر همتی همچنین توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بویژه ارتقاء " امنیت" در این بخش و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت افزایش درآمدهای غیر مشاع و کارمزدهای بانکی را از مواردی یاد کرد که در این بخش از برنامه سه ساله به طور جدی به آن پرداخته خواهد شد.
      دکتر همتی در ادامه از پایان بهینه سازی شعب بانک خبر داد و ضمن تقدیر از مدیریتهای دست اندرکار و تقدیر از مهندس اکبر شریف مدیر مهندسی  و املاک به عنوان مسئول مستقیم این امر گفت: بهینه سازی نزدیک به 260 شعبه در سه سال کار طاقت فرسایی بوده که بخوبی به پایان رسید و اکنون بانک سینا از این نظر جایگاه مناسبی در افکار عمومی پیدا کرده و با سیاستهایی که در بحث بهینه سازی استقرار شعب اجرایی می شود این موقعیت پیش از پیش ارتقا خواهد یافت.
      در این مراسم همکاران سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را با مدیر عامل بانک سینا در میان گذاشتند.