بانک سینا

سه شنبه،18 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    • اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
    • خدمات بانکداری الکترونیک
    • سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک
    •  
      دکتر همتی: در اجرای استراتژی های بانک سینا نتایج خوبی حاصل شده است
      دکتر همتی: در اجرای استراتژی های بانک سینا نتایج خوبی حاصل شده است
      کد: 1252
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۶/۱۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1000
      مدیرعامل بانک سینا با اشاره به اینکه سرمایه گذاری این بانک در 5 ماه اول سال، وضعیت قابل قبولی داشته خاطر نشان کرد: در جهت استراتژی های شش گانه بانک سینا ...
      دکتر همتی: در اجرای استراتژی های بانک سینا نتایج خوبی حاصل شده است

      مدیرعامل بانک سینا با اشاره به اینکه سرمایه گذاری این بانک در 5 ماه اول سال، وضعیت قابل قبولی داشته خاطر نشان کرد: در جهت استراتژی های شش گانه بانک سینا در این 5 ماه، نتایج خوبی حاصل شده و با تشکیل کارگروههایی در جهت پیگیری و نحوه اجرای استراتژی های توسعه سه ساله بانک حرکت هایی صورت گرفته است.

       

         دکتر عبدالناصر همتی در گفتگو با روزنامه ابراراقتصادی، افزود: بانک سینا برای سال جاری رشد 30 درصدی در بخش منابع پیش بینی کرد که در 5 ماه اول سال شاهد رشد 12 درصدی منابع بود و با ادامه این روند تا پایان سال به تمام اهداف برنامه خواهد رسید.

       

         وی برنامه مهم بانک سینا را در سال جاری افتتاح شعب جدید در تهران خواند و در این باره تصریح کرد: تا پایان شهریور 10 شعبه جدید در تهران افتتاح می شود که مجموع شعب تهران به حدود 60 شعبه خواهد رسید. البته در مجموع استراتژی بانک، گسترش شعب در شهرهای بزرگ و محدود نگاه داشتن شعب در شهرهای کوچک است.

       

         وی همچنین از بهینه سازی استقرار شعب به عنوان یکی از استراتژی های بانک سینا در سال جاری خبر داد و گفت: در این زمینه نیز فعالیتهایی صورت گرفته و در مناطقی از تهران که شعبه بانک مستقر نیست، شعبه تأسیس خواهد شد و در شهرستانها نیز در جهت بهینه سازی شعب، واحدهایی که بازدهی کمتری دارند جابه جا خواهد شد.

       

         دکتر همتی توسعه منابع انسانی را از دیگر استراتژی های بانک خواند و افزود: بانک سینا با وضعیت مطلوب، فاصله کمی دارد و در جهت بهبود این شاخص، بحث آموزش و ارتقای سطح تحصیلی همکاران آغاز شده است. میانگین سنی همکاران بانک 34 سال است که نشان دهنده جوانی کارکنان بانک سینا است. خوشبختانه این امتیاز مهمی است که با آموزش و ارتقای سطح علمی همکاران، فاصله خود را با وضع مطلوب، کم خواهیم کرد.