بانک سینا

سه شنبه،18 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مدیرعامل بانک سینا از آغاز فعالیتهای گسترده این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک خبر داد
      مدیرعامل بانک سینا از آغاز فعالیتهای گسترده این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک خبر داد
      کد: 1253
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 950
      مدیرعامل بانک سینا با اشاره به آغاز فعالیتهای گسترده این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک گفت: خوشبختانه قراردادهای خوبی با بنگاهها و سازمانهای ارائه دهنده خدمات منعقد شده ...
      مدیرعامل بانک سینا از آغاز فعالیتهای گسترده این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک خبر داد

      مدیرعامل بانک سینا با اشاره به آغاز فعالیتهای گسترده این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک گفت: خوشبختانه قراردادهای خوبی با بنگاهها و سازمانهای ارائه دهنده خدمات منعقد شده و تلاش می شود از طریق ارتباط مستقیم با بنگاهها به مشتریانی که از کارتهای بانکی استفاده می کنند،خدمات به موقع و مناسب ارائه شود.

         دکتر همتی گفت: در حال حاضر اینترنت بانک سینا پیشرفته و جدیدترین نسخه ای است که در کشور استفاده می شود و رشد 33 درصدی مشتریان اینترنت بانک سینا در 5 ماه گذشته نشان می دهد که استقبال خوبی از آن صورت گرفته این در حالی است که تراکنش های بانک نیز افزایش قابل توجهی داشته و بررسی آمارها در چند ماه اول سال نشان از استقبال مطلوب مشتریان از خودپردازها و همچنین کارتهای بانکی سینا دارد.

         وی در مورد اقدامات بانک سینا در زمینه نصب پایانه های فروش گفت: بانک سینا در حال حاضر دستگاههای pos اختصاصی ندارد و فقط پایانه های شعب آن فعال است. اما در این زمینه مذاکراتی با شرکتهایی که این دستگاهها را تهیه می کنند شروع شده است که به تدریج بتوانیم در مناطق خدماتی از این امکان بهره بگیریم.

         وی تصریح کرد: در مجموع به اعتقاد مجموعه بانک سینا سرمایه گذاری در بخش پایانه فروش اقتصادی نیست و با توجه به اینکه این بانک، مسیر طولانی را برای بانک شدن طی کرده در حال حاضر برنامه ای برای سرمایه گذاری در این بخش ندارد. برنامه جدی بانک، گسترش خودپردازهای سالنی است و امروز  بانک در بسیاری از ایستگاههای مترو صاحب دستگاه خودپرداز بوده و در بسیاری از فروشگاههای بزرگ نیز این موضوع در حال توسعه است.

         وی همچنین تعداد کارتهای بانکی سینا را حدود 700 هزار فقره اعلام کرد و گفت: تراکنش های شتابی بانک سینا در تیرماه به بالاتر از یک میلیون رسیده که نشان دهنده افزایش تدریجی تراکنش های بانک است.