بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      رشد 20 درصدی منابع بانک سینا در 6 ماهه اول امسال
      رشد 20 درصدی منابع بانک سینا در 6 ماهه اول امسال
      کد: 1264
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 921
      مدیرعامل بانک سینا در نشست معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق این بانک که در شهر یزد در حال برگزاری است از رشد 20 درصدی منابع این بانک در 6 ماه اول امسال خبر داد....
      رشد 20 درصدی منابع بانک سینا در 6 ماهه اول امسال

      مدیرعامل بانک سینا در نشست معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق این بانک که در شهر یزد در حال برگزاری است از رشد 20 درصدی منابع این بانک در 6 ماه اول امسال خبر داد.

      دکتر عبدالناصر همتی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت تمامی سرپرستی ها در روند جذب منابع در پایان شهریور ماه، این امر را ناشی از تقویت ""سرمایه اجتماعی"" در مجموعه بانک سینا دانست که در نتیجه فعالیت و همکاری همراه با روابط مثبت و با اعتماد متقابل نیروهای باتجربه و جوان در حال نضج گرفتن و پیشرفت است.
                                                                        

                         وی با تاکید بر اینکه سرمایه انسانی، موتور محرکه و عامل پیشرفت هر سازمان و بنگاه اقتصادی است، خواستار تقویت و تحکیم آن از طریق تقویت اعتماد و احترام متقابل و حفظ یکپارچگی در بین همکاران شد.

      مدیرعامل بانک سینا در ادامه با اشاره به رشد 20 درصدی منابع بانک در 6 ماهه اول سال، تصریح کرد: این آمار حاکی از دستیابی به اهداف پیش بینی شده در برنامه است و با روندی که در پیش داریم، امیدواریم با همت و تلاش مضاعفی که همکاران خواهند داشت حتی زودتر از پیش بینی ها به اهداف پایان سال دست پیدا کنیم.

      وی همچنین استقبال از سهام بانک سینا در جامعه را ناشی از نگاه مثبت مشتریان به این بانک دانست و افزود: سهام این بانک علیرغم افزایش سرمایه 50 درصدی از رشد بسیار مناسبی برخوردار شده و برای تداوم این روند و پاسخ به اعتماد مشتریان و سهامداران لازم است که تلاش بیشتری از سوی همکاران صورت بگیرد که خوشبختانه این پتانسیل در بانک قابل مشاهده است.

      دکتر همتی توجه خاص همکاران بویژه همکاران شعب را به توسعه خدمات الکترونیک و تلاش برای رشد درآمدهای غیرمشاع از طریق معرفی این خدمات به مشتریان و افتتاح حساب جاری ضروری خواند و با روند فعلی آن را قابل دسترسی دانست.

      در ادامه این نشست مسئولین کارگروههای استراتژی ششگانه برنامه میان مدت بانک سینا گزارشی از روند پیشرفت فعالیتهای این کارگروهها ارائه دادند و سرپرستان مناطق نیز به بیان فعالیتهای صورت گرفته در حوزه های مصارف، منابع، معوقات، بانکداری الکترونیک، ضمانتنامه و حساب جاری در سرپرستی ها پرداختند.