بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      ارتقای پهنای باند برخی سرپرستی ها و شعب بانک سینا
      ارتقای پهنای باند برخی سرپرستی ها و شعب بانک سینا
      کد: 1267
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 964
      با هدف خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تر به مشتریان بانک سینا به ویژه در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک، پهنای باند آن دسته از سرپرستی ها و شعب این بانک که دارای پهنای باند محدود تری بودند ارتقا یافت. ...
      ارتقای پهنای باند برخی سرپرستی ها و شعب بانک سینا

      با هدف خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تر به مشتریان بانک سینا به ویژه در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک، پهنای باند آن دسته از سرپرستی ها و شعب این بانک که دارای پهنای باند محدود تری بودند ارتقا یافت.

      با توجه به توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا، این امر می تواند در سرویس دهی بهتر و سریعتر به مشتریان موثر باشد.

      به همین منظور در نیمه نخست امسال پهنای باند دو سرپرستی "زنجان و قزوین" و "مرکزی و لرستان" و پهنای باند بالغ بر 40 شعبه بانک ارتقا یافته است و برای دو سرپرستی "فارس، بوشهر و کهگیلویه" و "آذربایجان شرقی و اردبیل" لینکMPLS راه اندازی و پهنای باند MPLS سرپرستی "یزد، کرمان و سیستان" نیز ارتقا یافت.

      با توجه به راه اندازی شعبه کیش بر روی بستر ماهواره به منظور خدمات رسانی بهتر، لینک زمینی این شعبه و لینک MPLS شعبه اسلامشهر نیز با پهنای باند مناسب عملیاتی شد.این در حالی است که شعب کامرانیه و باجه مستقر در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) تهران تا زمان راه اندازی خط مخابراتی MPLS از بستر ماهواره برخوردار شده اند و 6 شعبه پونک، بازار، شهریار، سعادت آباد، اکباتان و خراسان به سیستم ارتباطی  بیسیم مجهز شده و با پهنای باند بالا فعالیت می کنند.