بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      سرپرستی های برتر پایان آبان ماه
      سرپرستی های برتر پایان آبان ماه
      کد: 1292
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۹/۲۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 988
      سرپرستی های برتر پایان آبان ماه جاری نسبت به پایان سال قبل معرفی شدند. عملکرد سرپرستی ها در جذب منابع سبب شده است تا در پایان آبان ماه شاهد رشد 5/23 درصدی در مجموع منابع بانک باشیم. بررسی روند میزان رشد منابع سرپرستی ها در 30 آبان ماه جاری نسبت به پایان سال قبل نشان می دهد...
      سرپرستی های برتر پایان آبان ماه
      سرپرستی های برتر پایان آبان ماه جاری نسبت به پایان سال قبل معرفی شدند.
      عملکرد سرپرستی ها در جذب منابع سبب شده است تا در پایان آبان ماه شاهد رشد 5/23 درصدی در مجموع منابع بانک باشیم. بررسی روند میزان رشد منابع سرپرستی ها در 30 آبان ماه جاری نسبت به پایان سال قبل نشان می دهد که سه سرپرستی "هرمزگان"، "غرب تهران و کرج" و"کرمانشاه، همدان و ایلام" در صدر قرار داشته اند و سرپرستی های "خوزستان"، "آذربایجان غربی و کردستان" و "فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد" پس از این سرپرستی ها قرار گرفته اند.
      این در حالی است که بررسی روند میزان جذب منابع سرپرستی ها در تاریخ یاد شده نسبت به پایان سال قبل، از پیشی گرفتن سرپرستی های "غرب تهران و کرج"، "هرمزگان" و "شرق تهران و قم" نسبت به سایر سرپرستی ها حکایت دارد.
      سه سرپرستی "اصفهان و چهارمحال و بختیاری"، "فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد" و "خوزستان" رتبه های چهارم تا ششم را در زمینه جذب منابع کسب کرده اند.