بانک سینا

جمعه،14 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      افزایش کاربران خدمات غیر حضوری بانک سینا
      افزایش کاربران خدمات غیر حضوری بانک سینا
      کد: 1302
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1863
      آمار استفاده کنندگان از خدمات غیر حضوری بانک سینا در پایان آذرماه جاری نشان می دهد که این خدمات با استقبال مناسبی از سوی هموطنان و مشتریان این بانک مواجه شده است. بررسی تعداد استفاده کنندگان از خدمات غیرحضوری بانک سینا در بخشهای اینترنت بانک، تلفن بانک و پیام کوتاه بانکی..
      افزایش کاربران خدمات غیر حضوری بانک سینا
      آمار استفاده کنندگان از خدمات غیر حضوری بانک سینا در پایان آذرماه جاری نشان می دهد که این خدمات با استقبال مناسبی از سوی هموطنان و مشتریان این بانک مواجه شده است.
      بررسی تعداد استفاده کنندگان از خدمات غیرحضوری بانک سینا در بخشهای اینترنت بانک، تلفن بانک و پیام کوتاه بانکی از افزایش قابل توجه کاربران این بخشها در پایان آذرماه جاری حکایت دارد به طوری که در تعداد کاربران اینترنت بانک 76 درصد، تلفن بانک 26 درصد و پیام کوتاه بانکی 132 درصد رشد را شاهد هستیم.
      بانک سینا در چهار سال اخیر، سرمایه گذاریهای مناسبی را در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک به اجرا رسانده و در برنامه میان مدت سه ساله این بانک هم که از ابتدای سال جاری به مرحله اجرا رسیده، نگاه ویژه ای به این بخش شده است.