بانک سینا

جمعه،14 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      معرفی برترین های بانک سینا در پایان آذر
      معرفی برترین های بانک سینا در پایان آذر
      کد: 1305
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 866
      برترین سرپرستی های بانک سینا در زمینه میزان رشد منابع، میزان جذب منابع و میزان تحقق اهداف بودجه ای در پایان آذرماه جاری معرفی شدند. مطابق بررسی های به عمل آمده از میان 16 سرپرستی بانک سینا، سرپرستی...
      معرفی برترین های بانک سینا در پایان آذر
      برترین سرپرستی های بانک سینا در زمینه میزان رشد منابع، میزان جذب منابع و میزان تحقق اهداف بودجه ای در پایان آذرماه جاری معرفی شدند.
      مطابق بررسی های به عمل آمده از میان 16 سرپرستی بانک سینا، سرپرستی هرمزگان با میزان رشد 2/253 درصد، سرپرستی غرب تهران و کرج با میزان رشد 2/50 درصد، کرمانشاه با رشد 1/49 درصد، سرپرستی خوزستان با رشد 36 درصد، سرپرستی آذربایجان غربی و کردستان با رشد 8/29 درصد و سرپرستی قزوین با رشد 27 درصد به ترتیب رتبه های اول تا ششم از نظر جذب و رشد منابع را نسبت به پایان سال قبل به دست آورده اند.
      این در حالی است که سرپرستی غرب تهران و کرج، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان شرقی و اردبیل، فارس و خوزستان به ترتیب بیشترین میزان جذب منابع را در پایان آذرماه نسبت به سایر سرپرستی ها دارا بوده اند.
      همچنین سرپرستی هرمزگان، کرمانشاه، خوزستان، غرب تهران و کرج، قزوین و زنجان، آذربایجان غربی و کردستان، مرکزی و لرستان، فارس و بوشهر و کهگیلویه، آذربایجان شرقی و اردبیل، اصفهان و چهارمحال بختیاری و خراسان به ترتیب بیشترین رشد را از لحاظ تحقق اهداف بودجه ای در پایان آذرماه جاری دارا بوده اند.