بانک سینا

جمعه،14 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      نشست معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا آغاز شد
      نشست معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا آغاز شد
      کد: 1307
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 960
      نشست های دوره ای معاونان، مدیران و سرپرستان بانک سینا صبح امروز چهارشنبه 29 دی ماه با تشکیل جلسات کارگروههای تعیین شده در جزیره کیش آغاز شد. این نشست ها به صورت دوره ای و با هدف بررسی مسائل استانی با حضور معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا برگزار می شود که نشست جاری در جزیره کیش در حال برگزاری است. ...

      نشست های دوره ای معاونان، مدیران و سرپرستان بانک سینا صبح امروز چهارشنبه 29 دی ماه با تشکیل جلسات کارگروههای تعیین شده در جزیره کیش آغاز شد.

      این نشست ها به صورت دوره ای و با هدف بررسی مسائل استانی با حضور معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا برگزار می شود که نشست  جاری در جزیره کیش در حال برگزاری است.

      نشست مدیران ارشد بانک سینا در جزیره کیش دو روز به طول می انجامد و شامل دو بخش کارگروهی و اجلاس مشترک خواهد بود. دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا در نشست مشترک که روز پنج شنبه 30 دی ماه برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

      شش کار گروه متشکل از معاونان، مدیران، سرپرستان و رؤسای ادارات طی این دو روز به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور جلسات کمیته های ذیربط می پردازند و راهکارهای توسعه خدمات را به بحث می گذارند.

       

      کارگروههای اعتبارات و بین الملل، حقوقی و اموال تملیکی، توسعه بازار و جذب منابع، توسعه منابع انسانی و آموزش، بانکداری الکترونیک و مالی و کنترل هزینه ها شش کار گروه نشست اخیر را تشکیل می دهند.