بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک صورت گرفت
      در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک صورت گرفت
      کد: 1309
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۱/۰۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 932
      با راه اندازی خدمات انتقال وجه اینترنتی پایا در بانک سینا، دامنه خدمات نوین این بانک باز هم افزایش یافت. با راه اندازی سامانه انتقال وجه اینترنتی پایا (عادی، مستمر و دسته ای) دارندگان اینترنت بانک سینا می توانند نسبت به انتقال وجه بین بانکی اقدام نمایند.
      در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک صورت گرفت

      با راه اندازی خدمات انتقال وجه اینترنتی پایا در بانک سینا، دامنه خدمات نوین این بانک باز هم افزایش یافت.

       

      با راه اندازی سامانه انتقال وجه اینترنتی پایا (عادی، مستمر و دسته ای) دارندگان اینترنت بانک سینا می توانند نسبت به انتقال وجه بین بانکی اقدام نمایند.

       

      سامانه پایا دارای امکانات و توانایی هایی چون واریز مستقیم، پرداخت سود سهام و اوراق بهادار، برداشت مستقیم، پرداخت اجاره ماهانه و پرداخت اقساط تسهیلات بانکی است. مشتریان با استفاده از واریز مستقیم و برداشت مستقیم، می توانند تمامی دریافت ها و پرداختهای خود را با یک حساب بانکی در یک بانک انجام دهند و بنابراین نیازی به حسابهای متعدد در بانک های مختلف نیست.

       

      با صدور مجوز بانک سینا در پایان سال 1387 که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی صورت گرفت، این بانک طرح های توسعه ای و ایجاد زیرساختهای اساسی به ویژه در زمینه بانکداری الکترونیک را به منظور خدمات رسانی سریعتر و بهتر به مشتریان به صورت گام به گام اجرایی ساخت به طوری که اکنون شاهد بهره برداری تدریجی این طرح ها هستیم.