بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      بانک سینا افزایش سرمایه می دهد
      بانک سینا افزایش سرمایه می دهد
      کد: 1310
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 918
      بانک سینا مجددا افزایش سرمایه می دهد. افزایش سرمایه مجدد بانک سینا در راستای تأمین نظرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال انجام است. به گزارش روابط عمومی بانک سینا, افزایش سرمایه یک هزار میلیارد ریالی این بانک که در مجمع عمومی آن در تیرماه جاری به تصویب رسیده بود در 22 آذر ماه جاری در سازمان ثبت اسناد ثبت شد و سرمایه 2 هزار میلیارد ریالی بانک را به 3 هزار میلیارد ریال رساند....
      بانک سینا افزایش سرمایه می دهد

      بانک سینا مجدداً افزایش سرمایه می دهد.

          افزایش سرمایه مجدد بانک سینا در راستای تأمین نظرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.

         به گزارش روابط عمومی بانک سینا افزایش سرمایه یک هزار میلیارد ریالی این بانک که در مجمع عمومی آن در تیرماه جاری به تصویب رسیده بود در 22 آذر ماه جاری در سازمان ثبت اسناد ثبت شد و سرمایه 2 هزار میلیارد ریالی بانک را به 3 هزار میلیارد ریال رساند.

         این در حالی است که گزارش افزایش سرمایه مجدد این بانک از 3 هزار میلیارد ریال به 4 هزار میلیارد ریال تهیه شده است و با اخذ مجوزهای لازم و طبق برنامه زمان بندی مشخص به انجام خواهد رسید.

         بانک سینا در چهار سال اخیر بارها نسبت به افزایش سرمایه اقدام نموده و مبلغ آن را از 70 میلیارد ریال اولیه به 3 هزار میلیارد کنونی رسانده است.