بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">در سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن کارکنان بانک سینا در تهران با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد</font></b>
      در سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن کارکنان بانک سینا در تهران با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد
      کد: 1316
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1019
      در سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن کارکنان بانک سینا در تهران با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد
      در سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم جشنی با حضور کارکنان ستادی و شعب دو سرپرستی ""شرق تهران و قم"" و ""غرب تهران و کرج"" بانک سینا برگزار شد. در این مراسم که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همراه بود مدیرعامل، معاونان، مدیران و روسای ادارات بانک سینا نیز حضور داشتند.
      مهندس محمد فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران دانست و افزود: امروز کلام امام در مورد صدور انقلاب بازتاب خود را در منطقه و جهان اسلام نشان می دهد و اگر نگاهی به حوادث اخیر در شمال آفریقا و به خصوص در مصر داشته باشیم، مشابهات آن را با الگوی نهضت امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.
      وی تصریح کرد: اینکه امروز دنیا به انقلاب اسلامی ایران توجه کرده و آثار نهضت امام(ره) در دنیا نهادینه می شود برای ما ارزش والایی است اما باید توجه کنیم که غرور و نخوت این ارزش را از ما نگیرد بلکه در شرایط فعلی با حفظ وحدت به دنبال اصلاح اشتباهات باشیم.
      رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، نسل امروز انقلاب را برخوردار از توانایی، دانش و قدرت فکری و جسمی خوبی برشمرد و گفت: این نسل می تواند جانشینی ارزشمند برای نیروهایی باشد که انقلاب را به  نتیجه رساندند و تداوم بخشیدند. ما باید به آنها اعتماد کنیم و بپذیریم که این نسل از مقطعی نیازمند استقلال، بروز در جامعه و به دست گیری سکان کشتی انقلاب است. نوآوری''/ شجاعت و ریسک پذیری این نسل در کنار تجربه و دوراندیشی نسلهای گذشته می تواند به پیشرفت بهتر کشور یاری رساند.
      وی به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که بزرگترین سهامدار بانک سینا است با تقدیر از عملکرد مناسب این بانک در راستای جوانگرایی، از اخلاق حرفه ای به عنوان ضرورت یک سازمان یاد و خاطرنشان کرد: در بانک سینا اقدامات خوبی در راستای شکل گیری و انسجام اخلاق حرفه ای صورت گرفته اما این موضوع باید به صورتی مسیر خود را طی کند که به نقطه تمایز این بانک از سایر بانک ها تبدیل شود و شما با برخورداری از روحیه پویا و استعدادهای مناسب می توانید به خوبی به آن شکل ببخشید.
      پیش از سخنان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا هم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام را یادآور روزهای سرنوشت سازی دانست که کشور در نتیجه ایثارگریها و جانفشانی های شهدا به استقلال سیاسی رسید و امروز آثار و نتایج آن در خاورمیانه قابل مشاهده است.
      وی سپس با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در بانک سینا گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران تمامی برنامه ها و اهدافی که برای سال 89 پیش بینی شده بود در 10 ماهه اول سال تحقق یافت که این امر نشان از همت والای همکاران بانک و دقت نظر در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری هاست.
      دکتر همتی اقدامات صورت گرفته در بخش توسعه شعب، بهبود نیروی انسانی و پیاده سازی نرم افزارهای نوین بانکی و دستیابی به شاخصهای مورد نظر را ستود و بر تلاش بیشتر همکاران برای رسیدن به تحول و جهش اساسی در سال آینده تاکید کرد.
      وی در ادامه با اشاره به اینکه معوقات بانک سینا نسبت به سایر بانکها پایین است تصریح کرد: برای تداوم روند فعلی و دستیابی به شاخص های مناسبتر در این بخش ضروری است که همکاران حساسیت بیشتری به این موضوع داشته باشند و برای کسب موقعیت بهتر در این زمینه از وضعیت عملکردی شعب مطلع باشند.
      وی درآمدهای غیرمشاع بانک را یک ضرورت خواند و افزود: هر اقدام همکاران بانک سینا که به افزایش این درآمدها بینجامد، از قبیل توسعه خدمات کارمزدی، سپرده های جاری و ارائه ضمانتنامه می تواند بانک را یک گام به سوی موقعیت مناسبتر سوق دهد.
      در این نشست حاضران نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد بانک سینا مطرح کردند.

      1-1.jpg