بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">مدیرعامل بانک سینا از تحقق پیش بینی ها و اهداف این بانک در 10 ماهه اول امسال خبر داد</font></b>
      مدیرعامل بانک سینا از تحقق پیش بینی ها و اهداف این بانک در 10 ماهه اول امسال خبر داد
      کد: 1319
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1943
      مدیرعامل بانک سینا از تحقق پیش بینی ها و اهداف این بانک در 10 ماهه اول امسال خبر داد
      مدیرعامل بانک سینا از تحقق پیش بینی ها و اهداف این بانک در 10 ماهه اول امسال خبر داد.
      دکتر عبدالناصر همتی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در بانک سینا گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران تمامی برنامه ها و اهدافی که برای سال 89 پیش بینی شده بود در 10 ماهه اول سال تحقق یافت که این امر نشان از همت والای همکاران بانک و دقت نظر در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری هاست.
      وی اقدامات صورت گرفته در بخش توسعه شعب، بهبود نیروی انسانی و پیاده سازی نرم افزارهای نوین بانکی و دستیابی به شاخصهای مورد نظر را ستود و بر تلاش بیشتر همکاران برای رسیدن به تحول و جهش اساسی در سال آینده تاکید کرد.
      دکتر همتی با اشاره به اینکه معوقات بانک سینا نسبت به سایر بانکها پایین است تصریح کرد: برای تداوم روند فعلی و دستیابی به شاخص های مناسبتر در این بخش ضروری است که همکاران حساسیت بیشتری به این موضوع داشته باشند و برای کسب موقعیت بهتر در این زمینه از وضعیت عملکردی شعب مطلع باشند.
      وی درآمدهای غیرمشاع بانک را یک ضرورت خواند و افزود: هر اقدام همکاران بانک سینا که به افزایش این درآمدها بینجامد، از قبیل توسعه خدمات کارمزدی، سپرده های جاری و ارائه ضمانتنامه می تواند بانک را یک گام به سوی موقعیت مناسبتر سوق دهد.