بانک سینا

جمعه،07 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      سرپرست گلستان عنوان کرد: جلب رضایت مشتری بهترین تبلیغ
      سرپرست گلستان عنوان کرد: جلب رضایت مشتری بهترین تبلیغ
      کد: 830
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۲/۱۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 749
      سرپرست منطقه گلستان در نشست روسای شعب این منطقه با اشاره به رقابت سنگین بانکها در شرایط فعلی، تصریح کرد: از جمله راهکارهایی که می توانیم عملکرد خود در بازار رقابتی امروز را بهبود ببخشیم، تکریم و احترام مشتری است. ...
      سرپرست گلستان عنوان کرد: جلب رضایت مشتری بهترین تبلیغ

      سرپرست منطقه گلستان در نشست روسای شعب این منطقه با اشاره به رقابت سنگین بانکها در شرایط فعلی، تصریح کرد: از جمله راهکارهایی که می توانیم عملکرد خود در بازار رقابتی امروز را بهبود ببخشیم، تکریم و احترام مشتری است.
      سید محسن سیدی گفت: در کنار دستورالعملها و بخشنامه های بانکی و مالی، تذکرات متعددی در مورد نحوه مواجهه با مشتریان داریم که باید همانند سایر دستورات مورد نظر قرار گیرد.
      وی افزود: رفتار مناسب همکاران و روسای شعب با مشتریان نه تنها باعث حفظ منابع فعلی خواهد شد بلکه رضایت مشتری خود بهترین تبلیغ برای موسسه است.
      در این نشست عملکرد ماههای گذشته شعب مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای جذب منابع بیشتر در ماههای پایانی سال مورد تاکید قرار گرفت.