بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      اعلام برنامه زمان بندی پرداخت سود سهام بانک سینا
      کد: 1552
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 5327
      سهامداران طبق برنامه زمان بندی اعلام شده با مراجعه به هر یک از شعب بانک سینا در سراسر کشور می توانند نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند
      اعلام برنامه زمان بندی پرداخت سود سهام بانک سینا
      برنامه زمان بندی پرداخت سود سهام بانک سینا اعلام شد.
      بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا که روز سه شنبه 27 تیرماه جاری برگزار شد، سهامداران این بانک طبق برنامه زمان بندی اعلام شده با مراجعه به هر یک از شعب بانک سینا در سراسر کشور می توانند نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند.
      بر این اساس سهامداران حقیقی از 10 مرداد ماه با مراجعه به شعب بانک سینا و ارائه کارت ملی و شناسنامه و گواهینامه نقل و انتقال سپرده همراه تصویر آنها (وکلای سهامداران با ارائه اصل و رونوشت وکالتنامه خود) می توانند سود سهام خود را دریافت نمایند.
      سود سهامداران حقوقی بانک نیز از اول شهریور ماه با ارائه درخواست کتبی، اعلام شماره حساب، تصویر گواهی نامه نقل و انتقال و سپرده سهام و آخرین آگهی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران و صاحبان امضای شرکت قابل پرداخت خواهد بود.
      پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا، سود هر سهم این بانک برای سال مالی منتهی به 29/12/1390 مبلغ 345 ریال بود که 100 درصد سود بین سهامداران توزیع می شود.