بانک سینا

پنج شنبه،29 مهر 1400 نسخه آزمایشی
بانک سینا
   
 
    •  
      در سفر یک روزه مدیرعامل بانک سینا به ساری مطرح شد:
      افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین
      کد: 2760
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 401
      مدیرعامل بانک سینا استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی، مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.
      افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین

      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در سفر به شهر ساری ضمن شرکت در مراسم تکریم مدیر قبلی منطقه مازندران و نیز بازدید از شعب این منطقه با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در ارتقاء شاخصهای عملکردی و رشد سهم بازار به عنوان نقش تعیین کننده در تحقق اهداف بانک گفت: با بهره گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، می توان زمینه افزایش سهم بازارهای مالی را فراهم و بهبود هرچه بیشتر در جایگاه رقابتی را ممکن ساخت.
      وی بازاریابی هدفمند و تعامل با بنگاه های اقتصادی را زمینه ساز ورود مشتریان جدید دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.
      مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف ترسیم شده افزود: نیروهای متخصص و دانش مدار، جزو دارایی ها و مهمترین مزیت رقابتی و از منابع مثمر ثمر بانک می باشند که باید با بهره گیری از الگوی های مشترک و تصمیم گیری های معقول از مهارت و دانش آنان استفاده کرد.
      وی برنامه های عملیاتی و تراز بانک را مثبت اعلام کرد و افزود: کاهش پرونده های مطالباتی، جذب منابع ارزان قیمت و تعامل مناسب با مشتریان و بنگاه های اقتصادی از جمله موارد حائز اهمیتی است که مدیران و همکاران شعب باید در اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار دهند تا بانک سینا همچنان در مسیر سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی با ثبات حرکت کند.
      دکتر ایمانی تکریم مشتریان را به عنوان جامعه هدف از ارزش های مهم بانک برشمرد و افزود: مهمترین مزیت بانک سینا در امکان خلق محصولات جدید و رفتار محترمانه با مشتری است. باید با رعایت این اصل مهم و خلاقیت در ایجاد محصولات جدید، اهتمام ویژه ای به رضایت مندی مشتریان از خدمات نوین داشت.