بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">"همبانک سینا" فراتر از "همراه بانک"</font></b>
      "همبانک سینا" فراتر از "همراه بانک"
      کد: 1539
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
      منبع خبر: روابط عمومی
      تعداد بازدید: 4093
      "همبانک سینا" فراتر از "همراه بانک" است و مهمترین ویژگی آن عدم نیاز به اینترنت و نرم افزار است که در هر کجا حتی خارج از کشور بدون هزینه قابل استفاده است.
      #همبانک سینا# فراتر از #همراه بانک#
      با گذشت کمتر از دو هفته از راه اندازی "همبانک سینا"، استقبال هموطنان از این خدمت رو به افزایش است.
      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، از آغاز اجرایی شدن این خدمت همزمان با عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) تا ابتدای روز شنبه 10 تیر ماه جاری، هزاران نفر از هموطنان با استفاده از این خدمت، عملیات بانکی مورد نظر خود را به انجام رسانده اند.
      در پی سوالات برخی مشتریان در مورد ویژگی های "همبانک سینا"، روابط عمومی این بانک اعلام کرد: "همبانک سینا" فراتر از "همراه بانک" است و مهمترین ویژگی آن عدم نیاز به اینترنت و نرم افزار است که در هر کجا حتی خارج از کشور بدون هزینه قابل استفاده است.
      بر اساس این گزارش، "همبانک سینا" از مزایایی چون امنیت، سرعت و سهولت در کاربرد برخوردار است که این مزایا آن را نسبت به دیگر خدمات بانکی در جایگاه ممتازی قرار داده است.
      مشتریان "همبانک سینا" با استفاده از این خدمت می توانند خدمات انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اطلاعات حساب ها، مانده گیری، عملیات بین بانکی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات، مدیریت چک و بسیاری خدمات بانکی دیگر را به انجام برسانند.
      دارندگان سایر کارت های بانکی نیز امکان استفاده از خدمات شتابی همبانک سینا را دارا هستند و برای فعال سازی و دریافت خدمات یاد شده، ضروری است که به شعب بانک سینا مراجعه کنند.