شنبه،16 آذر 1398
    English صفحه اصلی تماس با ما جستجو نقشه سایت
     
    • معرفی
    • تاریخچه
    • اساسنامه بانک سینا
    • مدیریت
    • مدیریت مناطق و شعب
    • مبارزه با پولشویی
    • مسئولیت های اجتماعی
    • سیاست تطبیق
    • طرحهای مناطق محروم
    • حساب سپرده قرض الحسنه جاری
    • حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز
    • حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت
    • سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یک ساله
    • سینا کارت
    • کارت هدیه
    • کارت خرید
    • کارت خانواده
    • اینترنت بانک
    • اینترنت بانک همراه
    • موبایل بانک سینا
    • تلفنبانک
    • پیام کوتاه بانکی
    • سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک
    • شبا
    • پایا
    • ساتنا
    • سحاب
    • تابا
    • یارانه ها
    • نرم افزار کدبانک سینا
    • نحوه دریافت رمز خرید اینترنتی
    • درگاه خدمات کارتی
    • اطلاع رسانی حساب از طریق ایمیل
    • راهنمای دریافت رمز انتقال وجه
    • تسهیلات اعتباری
    • تسهیلات در قبال سپرده مدت دار
    • خرید دفتر کار
    • احداث یا تکمیل ساختمان
    • تعمیر ساختمان
    • صدور ضمانتنامه
    • اعتبار ویژه
    • اعطای تسهیلات به پزشکان
    • انواع عقود
    • محاسبه سود و اقساط تسهیلات
    • معرفی خدمات ارزی
    • راهنمای استفاده از خدمات ارزی
    • شعب ارزی
    • جدول نرخ ارز
    • محاسبه سود سپرده های ارزی
      •  بانک سینااخباراخبار خارجی
          (جزئیات)      
         جزئیات
          • اخبار
             اخبار خارجی
             اخبار داخلی
             اخبار اقتصادی
             اخبار مجامع
             رویداد
             اخبار خرید و پرداخت اینترنتی
            جستجوی پیشرفته
          • آخرین اخبار
            • انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا
            • برگزاری جلسه مدیران بانک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی؛ بانک سینا باید در خدمت گروه بنیاد جهت کمک به محرومین باشد
          • پربازدیدترین اخبار
            • نسخه اندروید همراه بانک سینا عرضه شد
            • انتقال وجه کارت به کارت شتابی بدون نیاز به اینترنت با سامانه 727 ...
          • خدمات بانکداری الکترونیک
            • اطلاع رسانی حساب از طریق ایمیل
            • نحوه دریافت رمز خرید اینترنتی
            • خرید شارژهمراه اول
            • خرید شارژ ایرانسل
            • خرید شارژ رایتل
            • پرداخت قبوض
            • یارانه ها
          • سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک
            • همراه بانک
            • اینترنت بانک همراه
            • تلفنبانک
            • اینترنت بانک
            • پیام کوتاه بانکی
            • ساتنا
            • شبا
            • پایا
            • سحاب
            • تابا
            • سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک
          •  
            از سوی مدیرعامل صورت گرفت:

            تشریح برنامه های بانک سینا برای افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه
            کد: 2477
            تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
            منبع خبر:
            تعداد بازدید: 1171
            مدیرعامل بانک سینا
            تشریح برنامه های بانک سینا برای افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه

            مدیرعامل بانک سینا مهمترین برنامه ها و فعالیت های این بانک را تشریح کرد.
            آقای ایمانی که از 21 مهرماه جاری، تصدی مدیریت عاملی بانک سینا را برعهده گرفته است، با بیان آنکه این بانک اکنون در جایگاه قابل قبول و مناسبی در نظام بانکی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شاخصه اصلی در مورد خدمات بانکی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به منظور جلب رضایت مشتریان و هموطنان است و با برنامه هایی که به تدریج در بانک سینا اجرا خواهد شد، مسیر تحقق بهینه و مطلوب آن را میسر می سازیم. 
            وی افزود: بانک سینا در نظام بانکی به عنوان بانکی بدون حاشیه و خوشنام با کارکنان نجیب، متعهد و متخصص شناخته می شود که این امتیاز و موفقیتی مهم و قابل اتکا محسوب می شود. از این لحاظ به خود می بالیم و با یاری تمامی کارکنان بانک که موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر مرهون زحمات ایشان است، برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش خواهیم کرد. 
            مدیرعامل بانک سینا بیان داشت: امروز با توجه به کاهش حاشیه سود بانک ها و هزینه بالای پول در جذب سپرده ها، درآمدهای بانک صرفا به اعطای تسهیلات متکی نخواهد بود و بر این اساس بانک سینا از طریق ترویج فعالیت های غیرحضوری و خدمات غیرمشاع و کارمزدی، با تقویت ظرفیت ها و قابلیت های موجود همه توان خود را بر بهبود جایگاه خود در نظام پولی و مالی کشور خواهد گذاشت.
            آقای ایمانی با اشاره به ماموریت بنیاد مستضعفان به عنوان سهامدار عمده بانک سینا مبنی بر حمایت از قشر محروم و کمتربرخوردار جامعه اظهار داشت: بانک سینا با برنامه ریزی و سیاستگذاری های عمده، در راستای حمایت و یاری این قشر از جامعه که اگرچه ممکن است به لحاظ معیشتی دچار مشکلاتی باشند اما به لحاظ روحی، معنوی و تقوا سرآمد جامعه محسوب می شوند، بنیاد مستضعفان را در ایفای کامل این ماموریت همراهی خواهد کرد.
            وی همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری طی سال های اخیر در حمایت از تولید داخلی و تقویت اقتصاد مقاومتی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در کشور از عمده راهکارهایی است که می تواند به رونق و شکوفایی اقتصادی کمک کند، راهی که بانک سینا در اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مناطق روستایی پیموده، آثار و نتایج خوبی به همراه داشته که با تداوم آن و اعطای تسهیلات خرد به واحدهای تولیدی و صنعتی؛ می توان شاهد زمینه های اثرگذاری بیشتر بانک در کمک به شکوفایی اقتصادی بود. خوشبختانه استانداردها و ظرفیتهایی که بانک سینا از آن برخوردار است و با توجه به چابکی ساختار و انجام سریع فعالیت ها، این امر می تواند سریعتر و با بروکراسی اداری کمتر در چارچوب های قانونی تعیین شده به نتیجه برسد.
            وی انجام مسئولیت های اجتماعی در کنار وظایف ذاتی بانک ها به ویژه در شرایط تحریم های ظالمانه بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران، یک ضرورت برشمرد، و گفت: اقداماتی در این زمینه شامل ساخت مدرسه، اعطای 52 دستگاه آمبولانس به مناطق محروم کشور، آزادسازی زندانیان غیرعمد، تامین جهیزیه زوج های جوان و نظیر آن از سوی بانک سینا به انجام رسیده که این امر با جدیت تداوم خواهد یافت.
            وی در بخشی دیگر از سخنان خود، به سرمایه های انسانی به عنوان رکن اصلی و اساسی بانک اشاره داشت و افزود: در دنیای بشدت رقابتی امروز، اگر کارکنان از سازمان خود رضایتمندی نداشته باشند، موفقیتی حاصل نمی شود. باید از طریق ایجاد همدلی، انسجام و صمیمیت در بین همکاران فضایی فراهم شود که آنها فداکارانه و مخلصانه کار کنند و از شغل و سازمان نیز رضایت داشته باشند. در کنار ایجاد محیطی با احترام متقابل باید دغدغه های معیشتی کارکنان بیش از پیش مد نظر قرار گیرد و برای ارتقای آن تلاش شود تا همکاران در محیط کار احساس آرامش کنند.
            وی، لازمه فعالیت یک بنگاه اقتصادی را سودآوری برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار اعطای تسهیلات به متقاضیان، درآمدهای بانک را از طریق پیگیری مستمر مطالبات، توجه ویژه به درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج و تشویق مشتریان به استفاده از آن، اهتمام به ترویج سنت قرض الحسنه و اعطای این تسهیلات، صدور ضمانت نامه ها، گشایش ال سی، صرفه جویی در هزینه ها و سایر فعالیتها می توان افزایش داد که به کمک تیم مدیریتی و همکاران پرتلاش این بانک، برنامه ها و سیاست هایی که در این زمینه برای تحقق اهداف مدنظر است، اجرایی خواهد شد.
            وی ضمن قدردانی از زحمات آقای مهندس پیشرو و همچنین تمامی پیشکسوتان و دست اندرکاران که این بانک را به جایگاه فعلی سوق داده اند، بانک سینا را شایسته کسب موفقیت های بیشتر دانست و گفت: افزایش سهم بازار و دستیابی به جایگاهی بهتر و بالاتر که آرزوی تمامی همکاران و ذینفعان بانک است با همدلی، انسجام و همفکری، محقق خواهد شد و ما برای این مهم تلاش خواهیم کرد.

                
    • کلیه حقوق وب سایت متعلق به بانک سینا می باشد.
      مرکز ارتباط مشتریان : 41731
      شماره پیام کوتاه مرکز ارتباط مشتریان: 50004753
      واحد رسیدگی به شکایات و بازرسی: 85573666
      تلفنبانک: 82487 پست الکترونیک مرکز ارتباط سینا: callcenter@sinabank.ir