بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      در ارزیابی استانداری تهران صورت گرفت:
      کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف کننده توسط بانک سینا
      کد: 2344
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1140
      کسب رتبه سطح یک
      کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف کننده توسط بانک سینا

      بانک سینا در ارزیابی استانداری تهران که با موضوع حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفت، موفق به کسب رتبه «سطح یک» شد.
      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در ارزیابی میدانی و جلساتی که سال گذشته از سوی شورای ارزیابی استانداری صورت گرفت، بانک سینا بر اساس مستندات جدول شاخص های ارزیابی استانداری، موفق به کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
      بانک سینا با کسب امتیازات شاخص های مندرج در جدول ارزیابی شامل «اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان» و «آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع سازمان» موفق به کسب این موفقیت شد.
      گفتنی است این بانک پیشتر نیز نشان رضایتمندی مشتری را از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کرده بود.